Kristi Hõrrak: kuidas aitab ChatGPT siinset väikeettevõtjat? Aeg teha vahekokkuvõte
ChatGPT annab Eesti väikeste ning keskmise suurusega ettevõtete juhtidele ja töötajatele praeguse seisuga ennekõike ajavõitu, ent oleme tehistaibu igapäevatöös kasutuselevõtu teekonnal alles alguses, kirjutab Finora Panga juhatuse liige Kristi Hõrrak.Foto: Zuma Press/Scanpix
Aasta aega ettevõtjate jaoks saadaval olnud ChatGPT kohta saab praeguseks nentida, et kuigi see ei hakka eestikeelses äris lähiajal töötajaid asendama, võimaldab see tööviljakust ja müügitempot oluliselt tõsta ning on seega oluline abivahend majanduskriisist läbitulekuks, kirjutab Finora Panga juhatuse liige Kristi Hõrrak.
Juba peaaegu aasta aega on räägitud, kuidas uuele tasemele jõudnud tehisintellekt, mille tuntuim esindaja on juturobot ChatGPT, muudab kohe-kohe kogu majandust. Siiski, nagu kõigi uute tehnoloogiliste lahendustega, on esialgne õhin nüüdseks pisut vaibunud.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.