Artikkel

    Just need nipid tõid kaasa ettevõtte kiire kasvu

    Tütar Lisanna ja ema Kaire Miiteri ühine pereettevõte on gasellettevõte ehk on kasvatanud enda käivet ja kasumit rohkem kui 50%.Foto: Jana Palm

    Tütre värsked ideed, looduskosmeetika brändiga liitumine ning turunduse ja müügiga põhjalikumalt tegelema hakkamine tõid kaasa ettevõtte enneolematult kiire kasvu, rõõmustas pereettevõtte asutaja Kaire Miiter.

    Kaire ja Lisanna Miiter jagasid pereettevõtlusele keskenduvas saates “Võitjate põlvkonnad”, et ühe looduskosmeetika toote loomise mõttest teostuseni läheb minimaalselt üks aasta, aga kõige pikem projekt on töös olnud lausa viis aastat. Keskmine investeering on 15 000 eurot, mis teenitakse ema ja tütre sõnul tagasi tavaliselt aasta jooksul.
    Eesti looduskosmeetika brändi Magrada ideed sünnivad ema ja tütre koostöös pere enda tekkinud vajadustest inspireerituna, aga keemiline ja tehnoloogiline pool saab nende põhjaliku sisendi järgi valmis Lätis laboris.
    Kaire ja Lisanna näevad, et looduskosmeetika ei ole enam nišikaup. Viimased viis aastat on selle ostmine olnud tavaline, kuna maailm vajab seda. Looduskosmeetika on keskkonnale ohutum ja jätkusuutlikum ning ka nahale parem. “Mina usun seda, et kui loodus on andnud meile mingi probleemi, siis annab loodus sellele ka lahenduse, näiteks nagu minu ristallergia puhul,” sõnas Lisanna.
    Kasvu võti on lähedased suhted edasimüüjatega
    Magrada oli veebruaris gasellettevõtete TOPis ehk on kasvanud viimase kolme aasta jooksul nii käibelt kui ka kasumilt rohkem kui 50%. Ema sõnul tõi kiire kasvu kaasa just see, et tütar liitus ettevõttega ning hakkas tegelema müügi ja turundusega. Lisanna lisas, et nad hakkasid kolm aastat tagasi tegema väga strateegilist ja planeeritud turundust ja jälgivad kogu aeg hetke trende, mis päriselt tarbijaid kõnetavad. Ta lisas, et trendid muutuvad päriselt iga kuu ja nendega tuleb kaasas käia.
    “Hetkel tahavad inimesed tarbida inspireerivat sisu, mis annab neile soovitusi või nippe ja aitavad teha elu lihtsamaks. Soovitakse, et väärtus tuuakse nendeni ootamatu nurga alt ja orgaaniliselt, näiteks sisuloojate kaudu,” jagas Lisanna enda eduka turunduse nippe. Loomulikult aitavad ka päriselt väga head ja toimivad tooted ning ilusad pakendid ema sõnul kaasa.
    Enda suureks edu valemiks peavad nad ka lähedaste suhete loomist edasimüüjatega. Kaire õde käib poodides kohapeal, jagab Magrada brändi ja toodete lugu ning annab seeläbi konsultantidele head sisendit, mis aitab nende toodetel ülejäänud ilutoodete massist eristuda. Müüginumbrid poodides, kus nad kohapeal käivad, on tõusnud aastaga lausa kolm korda.
    Ema ja tütar jõudsid eelmise aasta lõpus järeldusele, et kõik nende unistused Eestis on täidetud ja sel aastal hakkavad nad laienema Lätti.
    Missugusest pere murest sai alguse looduskosmeetika tootmine, kuidas ema ja tütar koos töötades häid suhteid hoiavad ning kuidas pere noorim tütar oma õpetajale mõeldud kingituse talle hoopis 50 euroga maha müüs, saate kuulata juba “Võitjate põlvkonnad” podcast’ist.
    Saadet juhib Jana Palm.
    Pereettevõtjate liikumist toetab Büroomaailm.

    Kas oled pereettevõtja?

    Kui vastus on jah, siis anna meile teada, mis sinu jaoks on Eesti pereettevõtluses oluline ning mis seisus on hetkel teie pereettevõte.

    Oleme pereettevõtluse arendamise töögrupiga võtnud nõuks kaardistada pereettevõtluse hetkeolukorda Eestis, teadvustada pereettevõtluse olulisust ühiskonnas, tugevdada pereettevõtete võrgustikku ning toetada pereettevõtetes loodud väärtuse jätkuvust.

    Kõigi küsitluse vastajate vahel loosime välja 12 tundi tasuta õigusabi perekonnaharta koostamisega seotud või muuks õigusnõustamiseks advokaadibüroolt WALLESS ja ühe osalejakoha Milttoni Mõju Meistriklassi 2025. a. lennus.

    Osale pereettevõtjate uuringus.

  • Hetkel kuum
Seotud lood

Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Apple’ilt turuosa napsanud Huawei kasvatas hüppeliselt puhaskasumit
Huawei Technologiesi puhaskasum kasvas aasta esimeses kvartalis hüppeliselt 564%, ulatudes 2,71 miljardi dollarini, selgub Yahoo Finance’ist.
Huawei Technologiesi puhaskasum kasvas aasta esimeses kvartalis hüppeliselt 564%, ulatudes 2,71 miljardi dollarini, selgub Yahoo Finance’ist.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kevadpüha raadios: juhtimisest, idufirmadest ja finantsidest
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Märtsis tegi jaekaubandus vähikäiku
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli tänavu 4% väiksem kui aasta tagasi, kõige rohkem kahanes tööstuskauba müük, teatas statistikaamet.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli tänavu 4% väiksem kui aasta tagasi, kõige rohkem kahanes tööstuskauba müük, teatas statistikaamet.
FT: Kuidas Euroopa on pannud teised riigid raha eest oma välispiiri valvama
Paremäärmuslaste võidukäiku pelgav Euroopa Liit võtab tänavuste valimiste eel kasutusele üha karmimaid meetmeid sisserände piiramiseks.
Paremäärmuslaste võidukäiku pelgav Euroopa Liit võtab tänavuste valimiste eel kasutusele üha karmimaid meetmeid sisserände piiramiseks.