Rahakitsikuses tarbijad jätsid Big Maci vahele: McDonald’si tulemused alla ootuste
McDonald'si müügikasv vähenes neljandat kvartalit järjest. Seda mõjutasid kõrgemad menüühinnad ja majanduslikud surveallikad, sealhulgas Lähis-Ida konflikt ja aeglustunud Hiina majandus. Fotol: meeleavaldajad JohannesburgisFoto: AFP / Scanpix
McDonald’s ja Coca-Cola: üks tõstab hindu ja teine tõstab hindu. Kasumit justkui on, aga McDonald’si müük langeb juba neljandat kvartalit järjest ja Coca-Cola müügimaht kasvas küll 1%, kuid müügihinnad kerkisid 13%.
Coca-Cola tõstis oma aastase müügitulu kasvu prognoosi varasema 6-7% pealt 8-9 protsendile, kuna Ameerika Ühendriikide ja rahvusvaheliste turgude tarbijad kulutavad jookidele üha rohkem raha.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.