Artikkel
  • Kuula

    MSC Eesti tüürib juba 25 aastat kindlal kursil

    Sel aastal tähistab MSC Grupp oma 25. tegutsemisaastat Eestis. Ettevõte, mille lõi kapten Gianluigi Aponte 1970. aastal Genfis, alustas mereveoteenuste pakkumist vaid ühe kaubalaevaga ja tegutseb praegu ühtekokku 155 riigis.

    Tänaseni pereettevõttena tegutsev MSC alustas ühe laevaga, kuid praegu kuulub talle 730 alust ja MSC grupil on üle 100 000 töötaja.
    MSC Grupi peakontor asub Genfis ning veel tänagi juhib seda eraomandis olevat ettevõtet endiselt kapten Aponte ja tema perekond. Täpselt nii, nagu firmat luues, peetakse ka praegu tähtsaimaks ohutute ja turvaliste tarneahelate loomist – kõike, mida on vaja transportida, saab transportida turvaliselt. Olgu tegu farmaatsiakaupade, värskete toiduainete, luksuskaupade või autodega – paindlikud lahendused ja tippklassi võimalused aitavad kõigel jõuda turvaliselt ning kiirelt täpselt sinna, kuhu vaja. Juba firma loomise algushetkedest on ettevõte investeerinud järjepidevalt stabiilsetesse, tugevatesse ning personaalsetesse transpordi- ja logisitikalahendustesse.

    Kuhu läheb klient, läheb ka MSC

    Kui kapten Gianluigi Aponte MSC Mediterranean Shipping Company asutas, oli tema hüüdlauseks „kuhu läheb klient, sinna läheb ka MSC“. Sellest lubadusest on kinni peetud tänaseni ja nii ongi ettevõte jõudnud end sisse seada 155 riigis, kus firmal on maailma eri paigus ühtekokku 675 esindust.
    Pakkudes oma klientidele kindlaid ja turvalisi kaupade transportimise võimalusi, luuakse pidevalt juurde ka uusi vajalikke teenuseid. Nii näiteks investeerib MSC digitaalsete tööriistade ning tehnoloogiate arendamisse, mille tulemusel muutub meie klientide jaoks veoteenuse tellimise kogemus aina paremaks. Samas peame digitaalsete lahenduste kõrval oluliseks oma klientidega loodud ülitähtsate suhete hoidmist. Personaalne lähenemine oli oluline firma loomise alguses ja sama oluline on see ka täna. Nii, nagu pole olemas kahte täpselt ühesugust inimest, pole olemas ka täpselt kahte samasugust kaubavedu puudutavat ülesannet. Just seetõttu tuleb kõigele läheneda personaalselt, suheldes, kuulates ja tehes koostööd parimate lahenduste leidmiseks.
    MSC PSA Euroopa Terminal (MPET), Antwerp, Belgium
    Kliimameetmete rakendamine on ülemaailmne hädavajadus, mis nõuab kollektiivset tegutsemist, ning juhtiva ettevõttena on MSC-l täita oluline roll süsinikuheitmete vähendamisel logistikavaldkonnas. Kogu tarne- ja väärtus-ahelas tehtav koostöö on võtmetähtsusega, et võimaldada investeeringuid, mis on vajalikud nii süsinikuheitmete vähendamiseks kui ka lahenduste laiaulatusliku rakendamise kiirendamiseks.
    Võimaldame logistikas süsinikuheitmete vähendamist ja püüdleme süsiniku-neutraalsuse poole, toetades logistilisi üleminekulahendusi ning keskendudes energiatõhususele.
    Teeme koostööd partneritega, kes jagavad meie ühist eesmärki – austada ja hoida meie kõigi ühist kodu, meie sinist planeeti.
    MSC Ditte (built 2016) 19 224 TEU at Cai Mep International terminal
    MSC Eesti tegeleb kaupade veoga sihtkohtadesse üle kogu maailma, sealhulgas Euroopasse, Aasiasse ja Ameerikasse. (Pildigalerii)

    Mis on MSC Eesti?

    Mereveo organiseerimisega tegeleva MSC rajas 1970. aastal kapten Gianluigi Aponte Genfis. Praegu on igapäevane juhtimine tema poja, Diego Aponte kätes. Eestis alustas ettevõte 25 aastat tagasi.

    MSC Eesti eelkäijaks oli Taani juurtega ettevõte Scan Shipping AS, kes pakkus alates 1996. aastast Tallinnas asuvast kontorist MSC veoteenuseid üle Baltikumi. 1998. aastal asutas MSC tütarettevõtted Baltimaades: Eestis, Lätis ja Leedus.

    Eestis alustas ettevõte kõigest 4 inimesega, kuid täna on töötajaid üle viie korra rohkem. Esimeseks suurimaks teetähiseks MSC Eesti arengus oli 2001. aasta mai, mil Muuga sadamas hakkas käima laevaliini enda laev. Täna ühendab MSC Eesti oma kliendid MSC ülemaailmsesse võrgustikku, milles on rohkem kui 260 marsruuti ja 500 teenindatavat sadamat 155 riigis.

    MSC Eesti põhitegevusala on merekonteinertranspordi korraldamine üle kogu maailma ning ka konteinerite eel- ja järelveo teostamine maismaal nii maantee- kui raudteetranspordiga MSC suurepärase multimodaalse võrgustiku kaudu. Lisaks pakume erinevaid logistikaalaseid tugiteenuseid alates tollivormistusest ning lõpetades kaubakindlustusega.

    Ettevõtte klientideks on kõik suuremad Eesti importöörid ning eksportöörid, samuti ekspedeerimisfirmad, kellest paljud on meiega koostööd teinud meie algusaastatest alates.

    MSC Eesti tegevjuhi Ulvi Bocki sõnul tähistab ettevõte suurt juubelit 2023. aastal koos klientide, koostööpartnerite ja kolleegidega kogu MSC perekonnast, kes kogunevad seda sündmust tähistama.

    Vaata ka www.msc.com
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
USA aktsiad alustasid uut nädalat rekordite lähedal
Kõik kolm peamist USA aktsiaindeksit – Nasdaqi liitindeks, Dow Jonesi tööstuskeskmine indeks ja S&P 500 indeks – sulgus esmaspäeval rekordkõrgete tasemete läheduses.
Kõik kolm peamist USA aktsiaindeksit – Nasdaqi liitindeks, Dow Jonesi tööstuskeskmine indeks ja S&P 500 indeks – sulgus esmaspäeval rekordkõrgete tasemete läheduses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kunman asus juhtima oma suures kahjumis joogiveefirmat
Pudelivee tootja Haage Joogid langes eelmisel aastal 1,9 miljoni euro suurusesse miinusesse ning firma juhatusse jäi vaid selle ainus omanik Vello Kunman.
Pudelivee tootja Haage Joogid langes eelmisel aastal 1,9 miljoni euro suurusesse miinusesse ning firma juhatusse jäi vaid selle ainus omanik Vello Kunman.
Modera juht: elektriautobuumil on pidurid peal
Hoolimata rohepöördest on elektriautode nõudlus oodatust madalam ning Euroopa regulaatorid on hiinlaste lõksus, kirjutab automüügi tarkvaraettevõtte Modera tegevjuht Raido Toonekurg.
Hoolimata rohepöördest on elektriautode nõudlus oodatust madalam ning Euroopa regulaatorid on hiinlaste lõksus, kirjutab automüügi tarkvaraettevõtte Modera tegevjuht Raido Toonekurg.
Modera juht: elektriautobuumil on pidurid peal
Hoolimata rohepöördest on elektriautode nõudlus oodatust madalam ning Euroopa regulaatorid on hiinlaste lõksus, kirjutab automüügi tarkvaraettevõtte Modera tegevjuht Raido Toonekurg.
Hoolimata rohepöördest on elektriautode nõudlus oodatust madalam ning Euroopa regulaatorid on hiinlaste lõksus, kirjutab automüügi tarkvaraettevõtte Modera tegevjuht Raido Toonekurg.
Raadiohommikus: Infortar ja tööstuse käekäik
Teisipäevases raadiohommikus võtame vaatluse alla esmaspäeval esimese aktsionäride üldkoosoleku avaliku ettevõttena pidanud Infortari käekäigu. Ka vaatame sisse Eesti logistikasektorisse ja mööblitootjate ning -müüjate ellu ega unusta ka puidutööstust ning katuse- ja fassaaditööde sektorit.
Teisipäevases raadiohommikus võtame vaatluse alla esmaspäeval esimese aktsionäride üldkoosoleku avaliku ettevõttena pidanud Infortari käekäigu. Ka vaatame sisse Eesti logistikasektorisse ja mööblitootjate ning -müüjate ellu ega unusta ka puidutööstust ning katuse- ja fassaaditööde sektorit.
Raadiohommikus: toidutootja otsib laienemiseks investorit
Kesk-Eestis uue lihatööstuse avanud Äntu Mõisa omanik Lauri Bobrovski plaanib juba järgmist investeeringut ja otsib selle tegemiseks investoreid.
Kesk-Eestis uue lihatööstuse avanud Äntu Mõisa omanik Lauri Bobrovski plaanib juba järgmist investeeringut ja otsib selle tegemiseks investoreid.